Pagina's

3 september 2015

Fotograferen in Beckesteijn


Laatst ben ik gezellig met Yente (van Yente.nl) en haar vader naar Beckesteijn gegaan om te fotograferen. Jammer genoeg was er die dag een 'Antiek en Curiosa' markt ofzo. Maar toch heb ik daar ook nog wel wat leuke foto's uit kunnen halen.
 
 
 
Het was heel gezellig. We liepen wat over de markt en hier en daar zag je best nog wel mooie spulletjes liggen!
 
Er was ook nog een leuk terrasje waar deze deuren zo stonden. Het zag er zo leuk uit!

Er waren ook nog kleine tuintjes, waar het barstte van de vlinders! Deze aparte vlinder heb ik  net op het goede moment op de foto gezet :).
 
Het was heel mooi in Beckesteijn. Allemaal mooie planten en dieren, net wat ik het leukste vind om
te fotograferen.





Dit leuke poortje stond in een van de tuintnjes. Ik vind het een heel mooi poortje. Niet dat het heel veel uitmaakt, maar toch :)




Dit was alweer het einde van dit artikel. Weer zo'n korte... Tja, ik weet er verder ook niet zo veel over te vertellen...Ik denk dat ik zulk soort uitstapjes in het vervolg in een wlog (Weekly log) ga zetten, waarin in vertel wat ik die week allemaal heb gedaan.

kus, Lisa




Geen opmerkingen:

Een reactie posten